Gyakori kérdések

-Mennyire biztonságos az Okos-zár?

Mint minden egyéb zár (egyes termék MABISZ hitelesített), azzal a plusz tulajdonsággal, hogy még a kulcsát sem tudja elhagyni!

-Mekkora átalakítás szükséges a beszereléséhez?

Általában csak a kilincs rögzítéséhez szükséges új furatok kerülnek kialakításra, valamint a kilincstengely fogadó része lesz kibővítve. Amennyiben nagyobb átalakítás szükséges, azt kollégáink jelezni fogják (vasalat csere, zártest csere, fogadó csere…stb.).

-Az én ajtómba beszerelhető az Okos-zár?

Nagy valószínűséggel igen. Érdeklődjön kollégáinknál, ez már egy e-mail váltással kiderülhet.

-Feltörhető-e az Okos-zár digitálisan?

Minden Okos-zár digitálisan védett, olyan szinten mint az online bankkártyák. Természetesen ez is feltörhető, de ehhez igen komoly felszerelés szükséges. Előbb törik be az ajtót, mintsem hogy digitálisan próbálják feltörni.

-Külön áramforrást igényel az Okos-zár?

Nem. Beépített energiaforrással rendelkezik.

-Honnan tudom, hogy mikor merül le az Okos-zárban az elem?

AZ okos-zárhoz tartozó applikáció jobb felső sarkában mindig látható a töltöttségi szint.

-Mi van, ha mégis lemerül benne az elem?

Az okos-zár ekkor is nyitható a mesterkulccsal. Vannak olyan okos-zárak, melyek ilyen esetben is megtáplálhatóak power bank segítségével, így a zár nyithatóvá válik.

-Mi van ha ellopják a telefonomat?

Ilyen esetben mihamarabb lépjen be egy másik készüléken, a saját e-mail címével és jelszavával a TTLock felületre és tiltsa le a zárat.

-Akad az ajtó, mi lehet a hiba?

Valószínűleg az ajtó szerkezetében történt változás, torzulás. Ez főként műanyag ajtóknál fordul elő, lóg, vagy feszül az ajtó. Ezt okozhatja az ajtó elöregedése, hőtágulás, a zsanérok elkopása vagy indokolatlanul erőszakos használat.

-Mire vonatkozik a garancia?

A garancia, az Okos-zárra és annak működésére vonatkozik. Az ajtószerkezeti problémák és az esetleges hálózati problémák, nem tartoznak az Okos-zár garanciaköréhez.

-Nem működik a távoli elérés. Mi lehet a probléma?

Ilyen esetben vagy a Gateway nem tud kommunikálni az Okos-zárral. Ilyenkor a Gateway újraindítsa szükséges, vagy ha ez nem hoz eredményt, akkor a Gateway újratelepítése. Másik probléma lehet, hogy az ön internet hálózata nem kommunikál a Gatewayel, ilyen esetben ha a hálózat újraindítása nem segít, akkor vegye fel a kapcsolatot az internet szolgáltatójával.

-Az applikáció által generált számkód túl hosszú, meg tudom változtatni?

Igen. Az applikáció számkód menüjében, a felhasználó nevére kattintva, már meg is változtathatja a számkódot tetszése szerint.

-Nem működik a számkód, pedig jól ütöm be.

A zárelőlapon történő számkód megadásakor minden esetben egy „kettőskereszt” karaktert is nyomni kell a számsor végére.

-Idős édesanyám is tudja majd használni az Okos-zárat?

Igen, mindenképpen. Idős embereknél az ujjlenyomat szenzor, és az IC kártya használata ajánlott. Így nem kell okostelefont használniuk, kódot megjegyezniük vagy nem kell a számkód beütésével bajlódniuk.

-Időseknek is ajánlott az Okos-zár?

Természetesen, sőt! Amellett, hogy könnyen használható a számukra, önnek is egy új biztonsági szint. Mindig láthatja például, hogy családtagja hazaért-e. Emellett ha véletlenül baj történne, ön akkor is be tud jutni a lakásba. Nem tudják a zárban benne hagyni a kulcsot, és így megakadályozni az ön bejutását. Mivel a zár önmagától lezár az időzítő funkciónak hála, így nyitva sem lehet hagyni az ajtót, még véletlenül sem.

-Biztonsági ajtóm van. Az Okos-kilincs ezzel kompatibilis?

A HiSec ajtókhoz van HySec okos-kilincs, amely az ajtó összes biztonsági zárópontját működtetni tudja.

-Fotó alapján meg tudják mondani, hogy az én ajtómra jó-e az általam kinézett Okos-kilincs?

Általában igen, pár fotó és méret alapján, már nagy biztonsággal ez felmérhető. Kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.